Siuntos paruošimas

Metalo detektorių parduotuvė "Tesora" norėdama dar efektyviau ir sparčiau atlikti garantinį aptarnavimą, klientų patogumui įdiegė sugedusių prekių paėmimo iš kliento paslaugą.

Jeigu esate "Tesora" klientas ir jūsų įsigyta prekė sugedo, galite pasinaudoti šia paslauga. Ką reikia atlikti:

  Siunčiamą prekę patikimai supakuokite - įdėkite į originalią ar panašaus dydžio dėžutę, prekę apvyniokite burbuliniu plastiku, porolonu ar kita slopinančia smūgius  medžiaga.

 Dėžutę patikimai užklijuokite. Originalios pakuotės nereikalaujame.

 Užpildykite sugedusių prekių grąžinimo formą. Būtinai nurodykite datą, kada nurodytu adresu, darbo metu galėsite perduoti siuntinį (anksčiausiai - sekanti darbo diena).

Adresas gali būti tiek namų, tiek darbo, siuntą gali perduoti ir kitas, nei nurodytas formoje, asmuo.

Jūsų nurodytu elektroniniu paštu atsiųsime patvirtinimą apie gautą grąžinimo prašymą.

Jūsų nurodytu adresu darbo metu atvyks kurjeris. Paėmimo diena - ne anksčiau, nei sekanti darbo diena.


"Tesora" klientams, kada siunčiamos garantiniu laikotarpiu sugedusios prekės ši paslauga yra nemokama. Už negarantinius atvejus (garantija pasibaigusi, prekė sugadinta

operatoriaus, ne Tesora įmonėje pirktos prekės), klientui taikomas 4Eur siuntimo mokestis paimant prekę iš klientų transportuoti iki "Tesora" serviso.